Managementul

Echipa de implementare coordonează si monitorizează desfășurarea proiectului și este compusă din 6 membrii proveniti din cele două localități partenere. Comuna Valcani, în calitate de lider de proiect organizează întâlniri ale echipei de implementare, care au în vedere urmărirea desfășurării activităților proiectului, mentinerea legăturii între parteneri si cu Autoritatea de Management. De asemenea echipa de implementare întocmește planul de management al proiectului, rapoartele partenerilor și raportul de progres al proiectului pentru fiecare trimestru raportat. Partenerul roman beneficiază de serviciile unui manager financiar care întocmește rapoartele financiare. În afara acestor întâlniri, membrii echipei de implementare comunică prin e-mail sau telefonic.

Membrii echipei de implementare a proiectului sunt:

Prima întâlnire a avut loc la Valcani, în data de 26.06.2017

valcani

Čoka - 03.10.2017 Intâlnire între primarii celor două localități partenere și membrii echipei de implementare

valcani2

Čoka-11.12.2017

valcani3

Valcani-06.03.2018

valcani4